måndag 14 september 2009

Grönt är guldet!

Idag gjordes det pesto för hela slanten. Alla sparpengar vi hade skrapade vi ihop till det gröna guldet. Men det var det värt, för ack så god den var, och pesto hade vi över hela kroppen. Och jag fick använda min nya mixerstav som de fantastiska vännerna jag har gav mig som födelsedagsgåva i lördags. Vilken fantastisk uppfinning, den maskinen kommer klara allt den, det märkte jag det. Vi kommer ha det så bra ihop, jag och min mixerstav, jag ska mixa allt, tänk att inte behöva tugga maten. Det kan vara till nytta nu så här i svininfluensatider, och med tanke på att NF snorar oss alla i ansiktet och spottar snorslem i våran mat, och har börjat med vänskap så det står härliga till sedan hon bestämt sig för att ha någon form av sjukdom, så dröjer det nog inte länge innan vi sitter där med svinis upp över öronen. Och då! då har jag min mixerstav i högsta hugg. Tacka vet jag vänner som förstår vad man behöver!

Till vidare, nys i armvecket.

Högaktningsfullt, SS Af överklassen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar